Jag har blivit förkyld! :o

Igår när jag gick och la mej så var jag helt täppt i näsan och nu är jag förkyld också -.- Kommer ju säkert se pigg ut på skolfotot imorgon då.. Får hoppas på att det blir bättre snart!

Lååång skoldag idag, kändes väldigt lång iaf. Vi har ganska många lektioner på måndagar så det är väl därför.
Efter skolan gick jag en runda på stan och då möter jag Johanna :) Försökte hitta plats att vara på apu till mej, utan att lyckas. Platserna ska ju egentligen vara klara till imorgon.. Men jag ska försöka fixa det imorgon ;) Annars vet jag inte vad jag gör faktiskt :o

Kommentarer
Postat av: en läsare

Snyt dig typ hela tiden . Det gör alltid jag och brykar bli frisk på 1-2 dagar :)

Okej att man snyter när man känner att det behövs men man behöver snyta sig ännu med.

Lycka till och krya :)

2009-09-22 @ 11:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0