Hej dålig uppdatering!

Inte skrivit sen i söndags ju, beror på att det är lite struligt med internet nu när de håller på och tapetsera mitt rum eftersom internet är kopplat därifrån. Just nu sitter jag och kör internet genom mobilen. Dock går det lite slöare och kostar dessutom en slant. Men jag klarar mej faktiskt inte utan internet, så den smällen får jag ta.

Idag hade vi prov på datakunskapen, faktiskt väldigt lätt. Hade typ bara läst igenom allt en gång, eller knappt det. Det mesta kunde man ju redan innan :)
Efter skolan följde jag med Malin till People eftersom hon skulle pierca sej i naveln. Sjukt fint blev det, så det är klart man är lite sugen nu, men jag vet inte ^^
Efter det stack jag på kontroll på tandregleringen och sen tog jag bussen där man träffar bästa Linda :)

Har bara slappat sen när jag kom hem, sköönt.
Ska snart plugga lite tänkte jag. Som tur är har vi inga prov nu på ett tag och det är väldigt skönt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0