Woohoo, internet funkar!

Yes, äntligen är internet fixat. Eller ja, det cepar lite fortfarande, men man kommer iaf in. Det var på tiden kan man tycka, inte funkat på hela helgen ju :o
Så nu när internet funkar igen så har jag bestämt mej för att bli lite bättre på att uppdatera. Ska iaf försöka hinna med 2 inlägg om dagen.


Idag är det måndag och det betyder ju ny skolvecka. Så det blev att gå upp tidigt imorse, typ lite efter 5. Då var jag seg, riktigt seg.
Men trots att det är måndag idag måste jag faktiskt säga att dagen har gått ganska fort och det är väl för väl det.

Dessutom har jag fixat tid hos frisören nu, så snart blir jag brunett :)



Kommentarer
Postat av: milou

hur gjorde du din text där nere med hjärtat och ditt namn ? jätte sött

2009-11-10 @ 21:09:30
URL: http://miloukruger.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0