Sthlm!

Har som sagt varit i Stockholm i helgen. Åkte upp med tåg nån gång innan 5 på fredagsmorgonen. Fick gå upp vid 2! :o Sen när vi kom upp blev det shopping hela fredagen :) På kvällen blev det mys på hotellrummet med godis och idol.
Sen blev det upp hyfsat tidigt på lördagen för att äta god hotellfrukost, som jag älskar. På lördagen blev det sen musikal och shopping igen. Vi såg High school musicl. Mest var det för att min syrra ville se den, hon är typ ett tokigt fan av hsm eller nåt. Men den var faktisk ganska bra (: På kvällen blev det hemfärd, riiiiktigt segt. Kom sen hem runt 1 natten mellan lördagen och söndagen.

På söndagen var jag riktigt seg, slöade hela dagen. Hade inte ens ork att skriva ett inlägg på bloggen. Dock försökte jag skriva ett litet kort inlägg på kvällen men då gick det inte att logga in typ -.-







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0