Plugg snart :(

Var faktiskt en ganska rolig skoldag idag, för en gångs skull! På morgonen hängde Johanna med mej till skolan, för hon skulle vara min hårmodell :) Skulle hitta på en frisyr med flätor i och det gick faktiskt ganska bra ett tag, tyckte jag. Däremot tyckte inte vår lärare det typ. Efter han pillat och petat och förstört allt jag gjort, så tröttnade jag på frisyren. Tog ist och tvättade, fönade och plattade Johannas hår (:

På eftermiddagen fick vi äntligen börja klippa. Vi skulle klippa helform på våra dockor och det gick väl ganska bra, förutom att jag klippte mej i fingret och inte ens hann klart. Haha, misslyckad jag är.

Efter skolan blev det en snabbis på stan med Johanna :) Sen tog jag bussen hem och käkade pizza, mums :)

Nu blir det plugg /: Har lite att göra som jag missade förra veckan och dessutom en grej som vi gjorde idag som jag aldrig ens hann börja med. Känns ju bra!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0