Opererad :o

På bussen hem efter skolan i måndags kände jag hur jag fick ont i magen. Det blev inte bättre sen när jag kom hem, utan värre. Fy tusan va ont jag hade! Låg och skrek och hade mej. Det blev in till akuten på kvällen.
Dock kunde de inte se något på testen där, för det var för tidigt att säga vad det var. Så det vara bara att åka hem igen och gå och lägga sej. Men skulle komma tillbaka om det inte blivit bättre nästa morgon.
När jag vaknar sen nästa morgon så har det ju självklart inte blivit ett dugg bättre. Så det blev raka vägen in till akuten igen.
Där tog de typ hur många tester som helst och sen fick jag typ vänta i 74947358 år, kändes det som, innan de visste vad det var. Oturligt nog, så var det blindtarmen som var inflammerad, så det blev in till operationssalen snabbt som tusan sen.
Efter operationen låg jag på uppvaket när jag vaknade. Kände mej hur jävla torr i halsen som helst. Jag var törstig, hungrig, trött och illamående som tusan därefter. Klart jag var det, hade ju liksom varken ätit eller druckit på hela dagen, för det får man ju inte före operationen.
Försökte få i mej en macka sen, men det gick väl sådär eftersom jag mådde så illa. Fick i mej halva typ tror jag.
Eftersom jag hade mått illa och så, så fick jag ligga där över natten. H E M S K T.
Sen på onsdagsmorgonen kunde jag iaf äta och så, som tur var.
Jag fick sen åka hem nån gång på förmiddagen. Har typ aldrig varit så glad över att få komma hem!
Sen dess har jag bara legat hemma och slöat och skolan har jag ju inte varit i sen i måndags. Det börjar faktiskt bli ganska långtråkigt att bara ligga och inte göra något alls. Men ska iaf vara hemma imorgon också. Sen hoppas jag att jag kan gå nästa vecka. Har inte tid att missa mer i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0