Lite småtrött nu, faktiskt.

Sitter i sängen nu och funderar på om det kanske inte är dags att sova snart. Är lite sådär småtrött nu. Blev helt seg efter kvällen som jag tillbringade i soffan framför idol. En lugn hemmakväll är inte så dumt ibland. Kanske är det bäst med lite lugna hemmakvällar nu i tanke på att mina sår efter operationen fortfarande är på läkning och så.


Igår var jag också helt slut. Efter skolan igår gick jag på min sånglektion och sen tog Linnea och jag en busstur till Amiralen. Kikade lite i affärerna där runtomkring och så :) Faktiskt ganska mysigt med alla julsaker i affärerna och det! Sen tog vi bussen tillbaka till stan och tog oss lite pommes på donken.
Vid 7 var jag hemma och då var jag minst lika seg som jag känner mej nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0