ÅH, JAG DAMPAR PÅ MITT INTERNET!

Internet funkade inte för mig igår så det blev inget inlägg då. Iofs funkar det inte nu heller, men jag har koppat in mobilen och kör internet därifrån, för jag klarar mig inte utan längre.

Känns inte som det var min dag igår. Fick stanna längre på sista lektionen igår eftersom jag inte var klar med bildfan. Sen fick jag typ springa till bussen för att hinna med den. Det var precis så jag hann med den och självklart skulle ju bussen vara typ helt full när man kommer in i den -.-
Sen när man kommer hem märker man att internet inte funkar. Hur klarar man en fredag utan planer utan att ha internet liksom?
Var riktigt trött efter min misslyckade dag så jag somnade sjukt tidigt.
Säker att det verkligen inte var fredagen den 13:e igår? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0