onsdag & torsdag.

Efter skolan i onsdsgs, blev det en runda på stan med Linnea för att leta upp hårfärg till henne. Inte det lättaste precis eftersom hon knappt visste själv hur hon ville ha det. Men tillslut hittade vi nåt som kunde funka.
Vi åkte hem med bussen kvart i 5. Sen stack jag hem en snabbis och åt innan jag stack bort till Linnea. Nästan direkt började vi med att färga hennes hår och sen tog det typ hela kvällen för hon skulle ha slingor och sånt i också. När jag äntligen var klar, var klockan nästan 10 och då skyndade jag mej hem och duschade.
Hade ju egentligen tänkt att jag skulle fixa lite med bilduppgiften men det hann jag inte alls.

Igårkväll tillägnade jag hela kvällen till att fixa klart bilduppgiften. Höll på med det nästan till 12 och då var jag sjukt trött må jag säga. Men jag gjorde klart det och det är väl huvudsaken? Fast det kanske inte blev så bra för i slutet raffsade jag bara ihop nåt för att få det klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0