JULLOV :D

Steg upp typ 20 över 5 för att hinna med 7-bussen. Vi hade avslutning i skolan sen i typ en kvart eller nåt. Haha, så meningslöst rent ut sagt!
Men det blev iaf fika med tjejerna sen. Vi satt inne på coffeehouse typ hur länge som helst och snackade om allt möjligt. Mycket trevligt iaf! Orkade inte vara kvar i stan sen så jag åkte hem med bussen vid 12.
Var typ helt slut när jag kom hem så jag har typ bara chillat. Tänkte att jag skulle bakat lussekatter, men det blev det inget av. Inte än iaf, kanske sen eller imorgon ^^ Var ju tänkt att jag skulle träffa Johanna ikv också men det blev inget med det heller.

Har ganska tråkigt nu, men jag har iaf Emmelie som underhåller mej på msn och tur är väl det! :) Hon skickade några "nya" bilder på sej också :D :D .. and we like it!


alltid lika snygg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0