Hiss&Diss

Det var ett mycket bra tag sen, så det sitter väl på sin plats med en hiss&diss.


Julmys
Äntligen känner man verkligen att det är jul och det är hur mysigt som helst! Julgodis, julgran, kalle anka och julklappar, jag bara älskar det!


Linnea Lennartsson
Världens mest underbara männsika, som verkligen förtjänas att hissas! Hon är nog den enda som jag verkligen litar på fullt ut och verkligen kan snacka med om allting. Jag lovar, det finns ingen bättre vän än henne :)





Snö
Okej, det är jättemysigt med snö på julafton och det är inte så ofta det är det heller. Klart man ska vara glad då om det är snö till julafton, men liksom de andra dagarna då? Det är kallt och blött och håret blir bara förstört. Det har liksom snöat konstant nu ett tag och det räcker nu. Det värsta är ju slasket som kommer sen, som nog ingen direkt gillar.



Kommentarer
Postat av: linnea

jag kan inte säga mer än samma som du.

du är faktist den enda som jag kan lite på riktigtriktigt utan att jag vet att de kmr ut. jag tror faktist inte att de finns nåt som skulle komma emellan oss, isf bara en kille kanske. men då vet jag att båda två hade valt vänskapen före. ♥

2009-12-20 @ 22:08:15
URL: http://lennartssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0