Hiss&Diss

1. Silverschampo

Aldrig utan mitt silverschampo! Utan det skulle jag och väldigt många som blekt håret gå runt med kycklinggult hår och det är ju inte så fint, eller hur? Så en stor tumme upp för silverschampot.

                                                 


2. Mobilen

Nuförtiden finns det mesta du behöver i mobilen. Kamera, kalender, miniräknare, musik, internet, ja listan kan göras lång.. Framförallt kan du lätt hålla kontakten med alla dina vänner.




1. Shutter shades

Jag fattar verkligen inte grejen med de här "glasögonen" som alla små fjortisar gå runt med. Vad är poängen med dom? De är ju inte ens snygga. Nu kanske det finns nån som passar i dom eller så, men själv skulle jag inte seriöst gå runt i dom.                                                                         



2. Folk som ljuger

Det värsta som finns är nog när folk ljuger en rakt upp i ansiktet. Varför inte bara säga sanningen? För det mesta kommer ju sanningen fram tillslut ändå? Visst har vi alla dragit en vit lögn nån gång, men det kan ju vara okej ibland. Det är ju faktiskt skillnad på lögn och vit lögn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0