förlåt för dålig uppdatering idag,

Har inte haft nåt speciellt för mej så jag kan inte skylla på att jag inte har haft tid. Sanningen är väl att jag bara inte pallat. Har iaf suttit hemma hela dagen, inte gått 1 meter utanför huset. Imorgon blir det ändring på det för då ska jag till tandläkaren /: och förmodligen också träffa Johanna ;) Saknar henne ganska mycket nu efter att hon lämnade mej när hon skulle till Öland. På tal om Johanna, idag gjorde hon en urgullig film om henne och mej. Då blev man ju såklart glad. Så nu håller jag på att göra en film till henne :) Ska fortsätta med den nu.
Om vi inte hörs mer idag, så får ni ha det så bra och sova gott :)

PUSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0