måndag.

yes, äntligen sista skolveckan (: i torsdags fick vi våra skoltröjor, inte snygga men inte fula heller. jag kmr nog vänja mej iaf. jag slänger in en bild på trycket :p


DAGENS HISS: lata busschaufförer.
jag hade bara en 100-lapp idag när jag skulle betala bussen som kostar 15 & busschauffören var typ lat så han orkade inte växla. så jag fick åka gratis (y)

DAGENS DISS: förkylning.
har typ åkt på en förkylning och det  är inte så kul. när jag vaknade hade jag grymt ont i halsen och näsan rinner hela tiden. inte så trevligt, nej.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vi tänkte också ha den på våra skoltröjor men det blev ngt annat, har glömt vad dock.. xD men vi får dom inte förns efter JULLOVET =)

kika gärna in i min blogg; www.chicflia.blogg.se

2008-12-29 @ 23:29:14
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0