hej sötnosar ;D

nu äre då bara en dag kvar till julafton, eller ja inte ens det. igår blev det stan med bv. köpte inget, tänkte att jag skulle spara lite till mellandagsrean sen. efter stan blev det sen hem och sen på kvällen blev det att klä granen med familjen.
idag har jag bara tagit det lugnt åde. ätit lite julmat och så med familjen här. inte för jag tkr om det så mkt, men det är något som hör till julen. julgodis är däremot jäääättegooott. känner mej lite tjock av all knäck jag käkat.
nu sitter familjen ute i vardagsrummet och kollar på bingo lottos uppesittarkväll. jag var faktiskt där lite innan och gav dom sällskap. danny är ju på tv, så vafan :D
det känns inte som om att det redan är julafton imon, men det är det :p jag längtaaar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0