Min lördagkväll :)

Ni behöver inte säga nåt, jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera! Berättar iaf lite om min lördagkväll nu :)

När emmelie fixat sig klart, tog vi bussen till affären. Där träffar vi amanda och martina och så blir det storhandling inför kvällen. När vi sen var klara i affären åkte vi tillbaka till emmelie, där vi börjar med maten. Gick väl bra, om man inte räknar med brödet som emmelie brände. Haha, de blev kolsvarta och det luktade bränt i hela huset! De var inte ens ätbara. Men resten var iaf gott :)
Senare färgade vi håret på mig och martina, åt lite annat gott, kollade på film och sånt :) Hade det verkligen supertrevligt! ♥




Kommentarer
Postat av: Amelia

Snygg header, har alltid velat kunna göra såna blommor men jag vet inte hur man gör

2010-02-01 @ 23:39:45
URL: http://ammelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0