Lov imorgon :)

Fick komma till vårdcentralen i tisdags. Mina ögon är fortfarande inte bra -.- Men dom tog test iaf, så imorgon får jag förmodligen veta vad som är felet :) Fast jag hoppas det ska gå över av sig själv till imorgon. Skolavslutning imorgon ju och sen klassfest på kvällen ;)
Så otroligt skönt att ha denna dagen gjord och få komma hem tidigt för en gångs skull! Har gått och oroat mig lite för idag. På morgon hade vi test på hantverksorienteringen om curlers och sånt. Och på idrotten hade vi beeptest. Men gick väl ganska bra :)
Nu blir det paradise hotel, final ju :)

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Gud vad skönt med lov! Själv får man det på tisdag :)

2010-12-18 @ 23:40:59
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0