Torsdag.

Det var verkligen skitjobbigt att gå upp i morse, kände verkligen inte för att resa mej upp ur sängen.. Men till slut kom jag upp lite efter 5 och det var precis så jag hann med bussen vid 7 sen.
På första lektionen sen fick vi se våra prov som handlade om hårstrået. Gick bra, VG+ (y) Sen skulle vi typ rulla permanent och vi skulle vara klara efter typ 70 min. Haha, jag hann inte och dessutom blev det sjukt fult. Vem vet hantverk kanske inte riktigt är min grej? Men övning ger färdighet, så får börja träna myyycket permanentrullning så fixar jag det kanske sen ;)
Sen skulle vi ha svenska men ingen svenskalärare dök upp så där slapp vi den lektionen :)
Sista lektionen innan vi slutade var idrott, styrkeövningar -.- Ehm ja, det gick väl så där. Jag märkte ju av att jag inte tränat på ett tag iaf..
Efter skolan stack jag lite snabbt till min APU-plats som jag ska vara på tisdagarna v. 42, 43 & 45, för att kolla tider och lite så. Sen stack jag vidare till min sånglektion.

Har inte gjort så jättemycket sen när jag kom hem. Börjat plocka in lite saker i mitt rum, (för det är ju klart med tapetseringen!). Alla saker är inte på plats än, men snart så :) Kan ju faktsikt sova i mitt rum inatt iaf :) Längtar lite faktiskt. Iaf att slippa sova på en hård madrass i min syrras rum.
Bilder på rummet kommer sen när det är helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0