Inlägg som borde kommit igår.

Måndagskvällen blev väl typ lyckad, förutom att jag somnade ganska tidigt på soffan. Somnade med både smink och kläder på. Jag som aldrig somnar med smink! :o Mådde inget vidare då, kan jag inte påstå. Frös typ ihjäl när jag skulle somna och vaknade sen på morgonen att jag svettades ist.
Men annars var det trevligt, såklart!

Åkte sen hem vid 11-tiden igår. Var extremt skönt att få komma hem. Hoppade in i duschen nästan på direkten, för jag kände mej ganska skabbig.. Sen blev det sängen, där jag spenderade större delen av dagen. Låg där och bara tyckte synd om mej själv. Sov bort hela dagen typ. Orkade inte göra ett piss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0