lördagsmys & mello.

Ikväll kommer linda till mej (: Egentligen skulle Linnéa också ha kommit men det blir nog inte så nu för hon har gått och blivit sjuk, den stackaren /:
Men det blir väl skoj ändå antar jag. Det blir att kolla på mello & sen säkert spela gh skulle jag tro, haha!
Sen så ska Linda sova här också (:
Får hoppas att alla röstar vettigt ikväll och inte låter den där jobbiga "snälla snälla" låten vinna för då vet jag inte vad jag gör..

Jag säger bara en sak E.M.D. & Måns :D:D

Pusssssssssssss :*






Kommentarer
Postat av: linn

jag tyckte att E.M.Ds låt var sjukt dålig! hah.. men det är ju vad jag tycker.



fin blogg förresten:)

2009-03-17 @ 18:49:23
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0