Vill man vara fin får man lida pin..

.. jo det har jag nog allt lärt mej.
Var hos frisören och fixade min utväxt idag. Starka blekningsmedel är inget man skojar om. Svider som in i h**vete i hårbotten. Jag trodde faktiskt seriöst att jag inte skulle klara av att sitta kvar på stolen ens. Men nu är det iallafall över och det är underbart skönt! Men min hårbotten mår väl inte precis prima kan man inte påstå. Hårbottnen är typ sårig och äcklig. Dessutom klippte jag mej, men luggen är lite för kort för min smak :o Väx, väx, väx!

Annars har jag väl bara varit i skolan idag. Franskan sket jag i för det var ändå inget viktigt, och under engelskan och fysiken var jag uppe i slöjden för att försöka få min klänning klar. Men än så länge är den inte klar iallafall. Men snart så :)

På kvällen blev det bara att chilla i soffan. Kollade lite på Twilight, asbra är den (:

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och så, haha!

Puss på er sötnosar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0