söndag

Inget inlägg igår, men jag pallade verkligen inte. Finns inget att berätta om ändå. Bara tråk hela dagen typ. Alla är typ iväg? Känns det som iaf. Inte kommer man någonstans heller, eftersom det inte går några bussar härifrån detta stället -.-

Vad har jag gjort idag då? Än så länge har det väl inte hänt så värst mycket.
Hade inte så mycket för mej så jag fick för mej att jag skulle ha ett litet fotbad. Fixade mina fötter och smörjde in dom och så. Nu är dom fina, haha. Ska snart måla tånaglarna också tänkte jag :)

Ikväll blir det restaurang och bio med familjen, mysigt värre (:


Kommentarer
Postat av: evelyn

suuper fin design! =D

vilken film sa ni se då (; ?

2009-06-28 @ 17:17:40
URL: http://eevelynaadner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0