Tisdag.

Typ precis ätit kebabtallrik, mums I like :)
I morse kände jag mej verkligen för att ha sovmorgon, så det hade jag och sov lääänge. När jag gick upp gjorde jag frukost till mej själv och satt mej i soffan och kollade på film.
Sen stack jag ut en stund eftersom det var så varmt, och så tänkte jag att jag skulle ta ett dopp i poolen. Men innan jag hann göra det så ringde det på dörren och där står Sandra, Anna-Maria och Angelica och frågar om jag vill hänga med och cykla någonstans och bada. Jag var verkligen inte i ordning eftersom jag bara planerat på att vara hemma idag. Så nja, jag hängde aldrig på. Får träffa iaf Anna-Maria nån annan gång innan den 22:e då hon sticker tillbaka till Amerika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0