torsdag & huvudvärk.

Idag blev det att göra det andra nationella provet i svenska. Det första gjordes i tisdags, och då var det läsförståelse. Idag var det då uppsatsen. Gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle gå (y) Uppsatsen jag skrev handlade typ om mörkrädsla. Fick faktiskt ihop 3 ½ sida och jag är faktiskt hyfsat nöjd!
Dagens minus är väl att jag har skitont i huvudet och det är torsdag och dom är alltid lika seeega.
Dagens plus får väl vara att jag klarade av att skriva uppsatsen och att vi slapp ett a-pass och fick snacka om dansen till skolshowen istället OCH att körkortstillståndet kom idag så nu kan jag börja övningsköra om jag vill :D:D

Nu blir det snart plugg :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0