-

Vaknade hyfsat tidigt idag. För ett tag sen hade jag kanske legat kvar i sängen ett bra tag till. Att sova och ha sovmorgon har ju alltid varit något av det bästa jag vet. Men sedan jag fick min tinnitus har det inte varit lika skönt med sovmorgon längre. Det tar en stund innan man somnar på natten eftersom det alltid tjuter och när man sedan vaknar på morgonen är det nästan omöjligt att somna om. Från början när det först började tjuta i öronen trodde jag att hela mitt liv skulle vara förstört, att jag inte skulle kunna leva som vanligt. För det tjöt verkligen hela tiden och jag höll på att bli tokig. Nu har det ju gått ett tag och på dagen hör jag det aldrig eftersom det alltid finns ljud runt omkring. Men när det blir helt tyst som när man ska sova så kommer ljudet igen. Jag har inte hört tystnaden sen den 7:e augusti.. Men jag antar att jag klarar mej. Har ännu inte varit hos en läkare eller så som sagt att jag har tinnitus utan jag bara antar att det är det eftersom det inte finns nån annan förklaring. Jag borde väl kanske snart gå till en läkare och kolla upp det.

Just nu sitter jag ute med min bärbara dator. Kände för att få lite frisk luft eftersom jag sitter inne alldeles för mkt. Dessutom var det soligt och fint ute och då får man ju passa på. Dessvärre har solen gått i moln nu, och det ser inte ut som den kommer komma tillbaka på ett bra tag iaf. Men det är iaf lagom varmt här ute.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag faktiskt. Nåt förslag? :)

Puss på er, vi hörs senare :*


Kommentarer
Postat av: v e v v e

snygg header! =)

2009-08-23 @ 20:34:32
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0